Tuesday 2 December 2014

GUNDIK LIM KIT SIANG.....KOMEN SEMUT HITAM

Posted by Semut Hitam on 10:00 PG with 2 comments so far

"Saya tak setuju dengan kenyataan awak mengenai Hudud." Itu ayat yang keluar dari mulut Si Nik Aziz tu bila dia jumpa dengan Si Gundik Kit Siang tu sebelum ini.

Macam mana la budak hingusan tu tak tersentak bila dibalun dengan ayat yang kena tepat pada batang hidung dia. Tapi jenis orang tak de kemaluan ni, dia peduli apa.

Ada dia kisah dengan teguran yang diberikan oleh Si Nik Aziz tu? Jangan harap la!!! Pendirian dia terhadap perlaksanaan Hudud tu takkan berubah der.

Biar pun dia dah jelaskan kepada Nik Aziz bahawa dia tidak menolak Hukum Hudud, tapi dia kata dia tetap dengan pendirian yang dah dibuat oleh DAPigs sebelum ini.
“Seperti yang saya katakan sebelum ini, saya jelaskan kepada beliau saya tidak pernah menolak hudud sebab sebagai orang Islam saya tidak boleh menolak hudud.


“Bagaimanapun pendirian saya sama seperti pendirian parti (DAP),” katanya.
Nah! Sekarang kita nak tau, apa dia pendirian yang dinyatakan oleh DAPigs sebelum ini? Bukan ke diorang secara terang - terangan menolak Hukum Hudud tu?

Bahkan Si Guan Eng selaku Setiausaha Agung DAPigs sendiri pernah berikrar untuk menentang Hudud habis - habisan dan menolak perlaksanaan Hukum tersebut.

Jadi, untuk apa lagi Si Gundik Kit Siang ni nak menipu orang tua macam Si Nik Aziz tu? Dia tak terasa berdosa ke bila dia MENIPU orang tua sedemikian rupa?

Masih tak puas lagi ke dia MENIPU orang di Teluk Intan mengenai beberapa isu yang dibangkitkan sebelum ini sampai tahap dia masih lagi nak MENIPU Nik Aziz?

Sudah - sudah la MENIPU orang ni dik oi!!! Bukannya mendatangkan faedah pun. Penyudahnya diri sendiri jugak yang malu. Sedar la diri tu sikit. DAPigs hanya nak mempergunakan dia untuk kepentingan Politik diorang je!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home